All summer long

De har inte blivit mk skrivit här senaste dagarna. De har ju varit så fint väder o de är Gatufesten här i stan, så de har funnits annat att göra. :)
Hade riktigt kul på Gatufesten i onsdags, men träffade inte så många som jag känner. Visste ju att många skulle dit, så trodde därför jag skulle träffa en del. Men de var massor me folk, så de var inte lätt.
Dessutom var jag ju så klantig så jag hade glömt mobilen hemma. Så när jag kom hem hade jag flera missade samtal o massa sms där folk undrade vart jag var. Men några träffade jag ju iaf. :)

Igår var jag där en sväng på eftermiddagen me Pernilla. Vi vandrade runt lite, åkte en karusell osv. Även igår var de väldigt varmt, 28 tror jag. Har ju varit 25-30 i en vecka nu.... tills idag.
Idag regnar de, men de behövs nog. Bara de inte blir flera dagar i sträck. :)
Men kanske blir lite mindre pollen då. Fast nu har jag ju köpt medicin, så den kommer nog fundera bra. :)

De gick riktigt uselt på jobbet igårkväll. Var ansvarig på SSM o inte mkt gick som de skulle. Blev så less, så frågade t.o.m. Botte om han ångrade att han hade satt mig som ansvarig...
Men han sa att jag skötte mig bra o att de bara var bra att de var kris där, eftersom man lär sig mkt då.
Men jag var ändå less! Iofs är de ju inte mitt fel om maskinen strular hela tiden, men ändå...

Men sen på natten kom terminalchefen fram o pratade med mig. Han gav mig massa beröm för hur jag hade jobbat på kvällen o tyckte de var så bra gjort att allt kom iväg i tid, trots maskinens strul. Blev så glad!
Även om han kanske bara kom fram för att va snäll, så behövdes det verkligen. Han visste ju inte om hur less jag varit på kvällen, så utan att han visste om de så "räddade" han min natt. Blev genast på mkt bättre humör! :)

Nu har jag inte mer tid att sitta här o svamla. Har några saker att fixa innan jobbet, så bäst att skynda.

Här är en av mina favoritlåtar från sommaren -08:


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-07-03 @ 20:11:06 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

tack desamma:)

Postat av: my
2009-07-03 @ 20:56:23 URL: http://myilivet.blogg.se/

Kul att få beröm! Då är det roligare att jobba..

Och ibland finns det ju roligare saker än bloggen, faktiskt :)

Postat av: Veronica
2009-07-03 @ 23:10:27 URL: http://draken77.blogg.se/

Jag tror han gav dig beröm för att du faktiskt gjorde ett bra jobb! Sug åt dig när du får beröm för de var du med all säkerhet värd!

Hoppas att ni får en bra helg. Kram

Postat av: natta
2009-07-03 @ 23:23:52 URL: http://natalies.se

aaa jordgubbar är verkligen sommar :D

tack detsamma trevlig helg :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0