Tandoori House och spelkväll

Gårdagen var både bra o dålig. De dåliga var att jag sov uselt för att jag hade så ont i nacken. De var en av dom sämsta (nack)dagar jag haft sen i mars. ;-(
Klarade inte ens av att bära kundkorgen på Coop, fastän de bara var småsaker som nån mjölk o lite annat i den. Lars fick bära den istället...

Fick dessutom ta värktabletter för att klara av kvällen, fastän vi bara skulle ut o äta o sen spela spel.
Vet att flera tycker jag är gnällig nu. Men tror inte dom heller skulle tycka om att göra illa nacken o sen veta att dom kommer ha problem me den i flera år. Blir ju ganska less när man får höra att de inte går att göra nått åt det.
Ortopeden sa att jag kommer ha problem i minst 1-2 år. Min lagledare säger att de antagligen kommer va många fler år. Hoppas dom har fel!
Så ibland måste jag få skriva o gnälla lite i min egen blogg. ;-)

Förutom de så var gårdagen riktigt rolig. Jag, Lars, brorsan, Veronica, Anna och Marcus var på Tandoori o åt. De var riktigt gott som vanligt. :)
Efter de hämtade vi upp Robin och åkte hem till brorsan o Veronica för att spela spel. De blev bl a "Mini eller maxi" och kortspelet 500. Kl gick så fort så helt plötsligt var den 2, så då var de dags att åka hem. Hade jättekul! :)

Planen idag verkar vara att besöka en strand, spela minigolf i Skönsberg och se film på kvällen. Kanske lite annat också, får se vad som händer. :)


Alla samlade


God mat


Anna hittade sin drömbil på Ica Maxi  ;-)


Veronica och Neo


Neos pumasko som han inte växt i än :)


Roligt spel


Femhundra

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2009-07-11 @ 13:51:29 URL: http://draken77.blogg.se/

Tack så mycket för igår, de va jätte trevligt och kanon kul =)

Postat av: natta
2009-07-11 @ 15:16:13 URL: http://natalies.se

ååh mums :D maten såg ut att vara nu blev ju jag hungrig :P

Postat av: Sara
2009-07-11 @ 15:20:20

Mer bebisfoton, please!!

Postat av: Sofie
2009-07-11 @ 18:51:16 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

roligt :D

Postat av: angelica
2009-07-12 @ 13:38:00 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

åneeej vad jobbigt jag har å ont i nacken idag .. har du varit med om ngt spec när du har problem med nacken?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0