Sms-signal

Nu är det bara 3 kväll/natt-pass, sen har jag semester i nästan en månad. Skönt! :)

Känns som jag bott på jobbet den här veckan. Jobbade mån kväll, tis kväll/natt (från 17), tors kväll/natt (från 19) och fre kväll (från 16).
Hade tänkt gå till föräldrarna igår när jag vaknade. Men jag hann inte!
Måste stängt av larmet i sömnen. La mig 7, så hade ställt larmet på 13. Vaknade 14.20 av Lars larm!
Tur det, hade ju verkligen blivit panik om jag sovit längre. Blev ju tillräckligt stressigt ändå. Hade 1 h på mig att duscha, fixa matlåda o göra mig klar innan de var dags att gå till jobbet igen.

Men idag har jag min lediga dag! :) (imorgon ska jag jobba igen)
Ska åka till Lars föräldrars stuga lite senare idag. Några släktingar till honom är där över helgen, så vi ska dit o träffa dom.

Sen ikväll funderar jag på att gå till föräldrarna o sova där. Dom är uppe i Norråker så jag är kattvakt.
Behöver ju inte sova där egentligen, men tänkte att de skulle kännas lyxigt att sitta ute i solen o äta frukost imorgon. Saknar att kunna göra det på sommaren. Är ju inte riktigt samma sak att släpa med sig alla saker 3 våningar ner o gå till uteplatsen som vi har här. ;-) Och vi har ju ingen balkong heller...

Förresten, är de nån som vet om Anslagstavlan finns kvar? Jag kollar nästan aldrig på SVT så jag har ingen koll. Kom att tänka på de när jag valde den som sms-signal. :)
När jag var liten tyckte jag att den gubben var så rolig, man var nog ganska lättroad på den tiden. :p



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-07-18 @ 17:16:30 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

det var fint :D

kul med kattvakt :)

Postat av: my
2009-07-18 @ 21:42:27 URL: http://myilivet.blogg.se/

Skönt att ha semester att se fram emot!! Gott!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0