Förslag på ny mobil?

Jag vill ha en ny mobil. =)
Har funderat på de länge o min fungerar sämre o sämre. Vissa knappar börjar bli utslitna, irriterande när man ska skriva sms o de blir fel hela tiden för att knapparna inte fungerar. 
Har haft min i snart 3 år, under den tiden byter alla andra mobil 3 ggr verkar de som. ;-) Men jag har varit nöjd med min. :)

Samsung D830

Vet inte riktigt vad jag vill ha för sort. Funderar på Nokia eller Samsung iaf, men vilken modell? 

En som jag nästan fastnat för är Samsungs nya ultra touch. Men den är rätt så dyr, så ska även kolla upp vad de finns mer att välja på. 

Nån som har nått förslag? Den ska va snygg, bra funktioner, gärna bra pris o de ska va Samsung eller Nokia. :)


Samsung ultra touch s8300




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-06-25 @ 21:26:53 URL: http://Karinolofsson.se

Superkul att höra, tack!:)

Hoppas du haft en lika fin dag som jag har haft:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0