Michael Jackson död

Ikväll har jag varit hos föräldrarna o fixat lite inför morgondagen. De var så skönt med en kvällspromenad dit i värmen. :)
Nu när klockan är så här mkt är de fortfarande ganska varmt, 15-16 grader.

När jag kom hem satte jag mig här o kollade runt lite på dom vanliga sidorna. När jag läste Aftonbladet såg jag att Michael Jackson har dött! Tydligen så dog han av en hjärtattack.
De är många som säger att dom inte gillar honom o han var ju inte min idol heller direkt. Men ganska många har nog iaf en låt som dom gillar lite i smyg. ;-)

Och en del är som tjejen i slutet av den här videon:


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-06-26 @ 10:14:41 URL: http://Karinolofsson.se

hemskt det där

Postat av: Eva
2009-06-28 @ 23:35:14 URL: http://detspokar.blogg.se/

Hu... blir nästan illa berörd när jag ser det där. En blyg kille som blir överfallen så där av en brud som vägrar släppa taget. Helt hysteriskt. Måste varit jobbigt för honom.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0