Tjejmiddag!

Lite mer nöjd nu än imorse. De gör inte riktigt lika ont just nu o dessutom lyckades jag sova 4 h och bara vakna en enda gång av att de gjorde ont. De är ju rekord för den senaste veckan!

Kom på att jag inte skrivit om midsommardagen än:

Middagen i lördags var riktigt lyckad!
Hann fixa klart allt i tid... utan stress! Inte likt mig. :p

När dom kom fick dom välkomstdrink och snittar med lax eller skinka. Till förrätt fick dom bruschetta (fick massa beröm för den röran). :)
Varmrätten bestod av hemmagjord potatissallad, kassler som jag gjort i ugnen med mozarella, tomat och basilika, sallad, hembakat bröd och vin/cider.
Till efterrätt fick dom jordgubbstårta. Var inte så svårt att komma på vad jag skulle göra för efterrätt me tanke på att de var midsommar. :)

Sen spelade vi spel o satt o pratade. Då passade jag på att göda dom mer med godis, chips, gurka/morötter och dip. Haha...
Alla var riktigt nöjda o mätta sen, så då blev jag också nöjd såklart. :)

Lite bilder:

Tre från tjejgänget kunde inte komma. Men Pernilla, Sirma, Meral och Micaela var med iaf. :)

Bruschetta-röran fungerade även att äta som vanlig röra till maten

Varmrätten (fotad dan efter när jag åt resterna). :p

Efterrätten

Koncentrerade när vi spelar Mini eller Maxi. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: ffFilmfreaksen - Johanna
2009-06-23 @ 13:34:03 URL: http://filmfreaks.blogg.se/

sv: Ja, jag håller verkligen med dig, jag ahde inte heller så där jättehöga förväntningar, men fasiken vad bra den var :)

Postat av: Anonym
2009-06-23 @ 14:26:39 URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

ah håller med dig, vem sommnar då? det gör ju ont, plus att jag tycke rinte man ska ha tatueringar i annsiktet, det är fult:)



hur är de? kram

Postat av: anna
2009-06-23 @ 19:43:03 URL: http://anst86.blogg.se/

Mums! Det såg gott ut och ni verkade ha haft väldigt trevligt :) alltid kul med spel!! :D Jag ska ha en blå/lila klänning och en vit bolero. Har inte bestämt skor än..

Postat av: natta
2009-06-24 @ 09:20:19 URL: http://natalies.se

mums tååårta :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0