Jobbig jobbnatt...

Nyligen kommit hem från jobbet, så sitter här en liten stund för att bli trött. Man blir så pigg när man går omvägen hem. ;-)
De gick inte så bra på jobbet, men de var bara att bita ihop. Hoppas de iaf går att sova, annars kommer jag bli less.
Fick ju för mig att jag skulle styrketräna på rasten. De var ju kanske inte så smart. Nacken gjorde ju ondare efter de. :(
Ska kanske hålla mig till promenader, cykling o sånt tills den känns bättre.

För den kommer ju antagligen bli bättre snart igen. Läkaren sa ju de iaf, att de kommer gå i vågor, bli bättre, bli sämre, bättre igen osv...i några år... skoj... inte de minsta. :-/
Hoppas han har fel, så nästa gång de blir bättre, så blir den inte sämre nått mer sen. :)

Nej, nu ska jag nog göra ett försök att sova. Ska ju upp kl 12, så inte så många timmar kvar nu. :p

Ska muntra upp mig med en låt som påminner om Paris. Den här låten var på tv'n på hotellrummet nästan varje morgon den vecka som vi var där. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-06-23 @ 12:32:51 URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

hehe ja visst är det tufft, men tyvär lite dyrt då:) haha! hur är det? kram

Postat av: Angelica
2009-06-23 @ 12:46:49 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

sv ja jag tror också att det kommer vara superkul ! :) längtar i massor och nu har jag, tror jag hittat ett boende också under utbildningstiden så det blir toppen:D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0