Boende i Göteborg

Hmm... hockeyn gick ju inte bra... Känns som HV kommer vinna på måndag också, men jag hoppas ju såklart att jag har fel!

Hade iaf trevligt hos föräldrarna, förutom hockeyn då. :p
Umgicks mkt med djuren o en del med mamma. :)
Vi köpte middag på nått nytt ställe som heter Curry kiosken,eller Cherry kiosken, eller Curry Woken.... Hmm... jaja, skit samma. Gott var de iaf o de var MKT mat! Orkade knappt äta hälften, så nu har man middag tills imorgon också. :)

Vi kom på förut att vi måste fixa boende tills vi ska till Göteborg på U2 (31/7). Trodde ju inte man skulle behöva fixa de redan nu, så trodde vi var ute i god tid. Men de var vi ju tydligen inte!
Nästan omöjligt att hitta nått boende dagen före o efter konserten. Kanske inte konstigt. TVÅ utsålda Ullevi, de lär ju va över 50 000 på varje konsert, o alla lär ju inte va Göteborgare, så dom ska väl ha nånstans att bo.. ;-)
Hittade iaf boende till slut, så nu är de fixat. Skönt!

Ikväll blir de bara slappande i soffan. Skönt, är ju enda dan jag är ledig känns de som. :p Imorgon är de jobb igen.
Har ont i nacken, inte jätteont, men de känns.. Hoppas jag gjort nån konstig rörelse på jobbet, så de inte hänger ihop med bilolyckan i måndags... :(
Kännt i 2-3 dar nu, men de går nog förhoppningsvis över snart.

Hade äntligen laddat batteriet i kameran innan vi skulle till Sidsjön, men då lyckades jag ju ha minneskortet kvar hemma i datorn! Typiskt! Så blev inga bilder. Jag som hade planerat att ta fina vårbilder ju... :p



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-03-14 @ 23:09:23 URL: http://karisiren.blogspot.com

Liten vink från U2 partnern...krya på dig så kanske vi ses på konserten! *poofers

Postat av: Madelene Nattfrost
2009-03-15 @ 11:48:17 URL: http://www.nattfrost.se

Lite nervös över det där eftersom jag inte kommer kunna fixa med boende förrän imorgon, den jag ska resa med kan jag nämligen inte få tag i förrän då.

Postat av: Anonym
2009-03-16 @ 11:56:34 URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

du har väl inte missat min nya tävling?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0