Helgen i Finland

Ja! Timrå vann igår, de trodde jag aldrig. Men är så glad att jag hade fel. ;-)
Får se hur de går ikväll, jag jobbar, så får väl försöka hålla mig uppdaterad via radion o arbetskompisarna.
Tror ju inte på ännu en vinst ikväll, men vi får se.

Vi ska snart iväg en sväng till Birsta. Tänkte bara lägga in lite bilder här först. Blev ju iaf några bilder tagna i Finland i helgen, trots dåligt batteri i kameran. :)

             

1. Jag o Lars hade lite ölprovning (jag testade den gula, den gröna o den med björnen)
2. Vi köpte en passande termometer till vår skrubb. ;-)
3. Lars mormor framför sitt radhus.
4. De var mkt snö, speciellt på baksidan.
5. Vi spelade mkt kort... :)
6. ... och yatzy. :)
7. Blev även lite läsande o korsord. En riktigt lugn o skön helg!
8. Besök i ett köpcenter i Torneå.
9. Det låg precis på gränsen till Sverige. Kortet är taget i Torneå, Ikea ligger i Haparanda.
10. Lars fyndade skridskor på rean.
11. Glasspaus. :)
12. Lars testar sina nya skridskor
13. Rummet vi bodde i, vi stökade inte ner så mkt som det ser ut på kortet. :p
14. Gränsen till Sverige


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Mira
2009-03-12 @ 17:47:22 URL: http://perhede.blogg.se/

hahah!! jag skrek iaf inte, hoppade bara till o svor lite =P

Postat av: anna
2009-03-12 @ 20:39:53 URL: http://anst86.blogg.se/

åh, hur smakade ölen då? :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0