Godmorgon, godnatt!

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Elin var snäll o skjutsade mig o Sofie. :)
Jag är ganska pigg än, så tror jag ska vänta på Lars tills han kommer hem.
Busarna galopperar mellan rummen, ska snart försöka trötta ut dom. Dom har ju några favoritleksaker som dom älskar att hoppa efter och jaga. :)

Natten på jobbet har varit ok, hade ont, så de var ju inte så kul... :-/ Har ju varit ganska bra senaste dagarna, så jag trodde ju de höll på att gå över...
Men annars gick de bra o tiden gick snabbt.

Har iaf fått ett telefonnummer jag ska ringa idag, så får väl se vad som händer. Har inga höga förväntningar iaf, för när jag har det brukar de aldrig bli som man vill.

Jag är nog ganska trött ändå, så ska nog sova snart. Börjar ju jobba 16 igen, så måste ju upp ganska tidigt om jag vill hinna göra nått idag.

Natti! (eller godmorgon) =)


En trött liten Nova som somnat med leksaken mellan tassarna. :)



 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: jossan
2009-03-27 @ 07:17:29 URL: http://ligon.blogg.se/

aa det gör de ;D sööt bild!! ^^

kram

Postat av: Nelly
2009-03-27 @ 13:20:16 URL: http://neeely.blogg.se/

söt hon var på bilden :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0