Helig birma

Den här helgen har gått fort o vi har hunnit med MASSOR!! :)
Bl a haft tvättstuga, tvättat bilen (så nu är den blå igen), städat hela lägenheten, haft spelkväll med brorsan o Veronica, spelkväll med Roger, en sväng till Birsta, promenader, utflykter, fotografering, Lars har varit i Östersund, jag har varit hos föräldrarna, sett film osv.
Helgen började ju i torsdags, de är därför vi hunnit med så mkt. :)

Idag är Lars i Skellefteå. Jag hade inte mkt planerat, förutom att jag skulle jobba på kvällen. Så åkte till Birsta för att gå på smink-rean. Sen följde jag med Veronica hem till henne o min bror.
Var där ett tag innan brorsan skjutsade mig o V till våra föräldrar. Jag o V umgicks med mamma medans brorsan var hos frisören (äntligen!). :p

När dom åkte fortsatte jag att umgås med mamma. Vi åkte o handlade, sen hämtade vi mina jobbsaker o kläder o sen tillbaka till föräldrarna. Fick god middag där, kyckling o ris, mums!
Sen skjutsade pappa mig till jobbet.

Dagen har gått hur fort som helst o har haft riktigt trevligt. Om några timmar kommer Lars hem, men då sover jag nog sen länge. Är riktigt trött nu.

Måste bara lägga in några bilder på Cizzi & Bella som jag tog idag. :)

    

Bild 1-2: Cizzi
Bild 3-4: Bella


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: angelica
2009-03-25 @ 19:48:50 URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

åh så söta dom e:)!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0