Koffein i kattmat?

Jag tror att dom pälsbärande busarna i vårt hem får i sig koffein via kattmaten. :p
När man kommer hem på morgonen efter ett nattpass på jobbet, så får dom ju mat direkt. Sen springer dom som galningar o jagar varann o är överallt samtidigt.
Det är nästan som att det dom skulle ha nån som biter i svansen på dom. ;-)

Blev nästan samma effekt imorse. Jag la mig vid 24-tiden igår. Kl 7 beställde Gizmo frukost. Då var de lika bra att kliva upp o ge dom mat.
La mig direkt efter, men då var busandet igång! :) Som tur var så höll det bara i sig en halvtimme den här gången.

Ville sova lite till, så ställde larmet på en timme senare. Vaknade en min innan, tyckte jag var pigg o tog därför bort larmet. Men... nästa gång jag kollade på klockan så var den 11!!!
Jag hade sovit nästan 11 h (om man inte räknar med morgonens avbrott).

Lär ju inte bli några problem att hålla sig vaken ikväll iaf. :) Vi ska till brorsan o Veronica. Ska ha spelkväll, måste hämta mina spel från Sofie.
Har ju andra spel också, men vill helst spela dom där två som är nya. :)


Morgonpigg Gizmo

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: angelica
2009-03-20 @ 17:06:52 URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

haha min kisse går brukar vara på högvarv på mogonen, mitt på dagen och när man ska till att sova.... aldrig en lugn stund med henne inte


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0