Kom igen då!

Nu sitter jag hos föräldrarna o väntar på att hockeyn ska börja. Ska se på den med pappa. :)
Vi har ju inte Canal+, så därför tänkte jag att eftersom jag är ledig ikväll så kan jag va lite social här i Sidsjö. :)
Har gett Cizzi & Bella några kramattacker, träffar ju inte dom så ofta, så dom råkar alltid ut för massa kramar när jag träffar dom. :)



Pappa 

Är rätt så trött idag, sov inte mkt efter nattens jobb, så om matchen är dålig lär jag väl somna. :p
Drömde om krocken inatt (eller nu på morgonen blir de ju). Allt var precis som de gick till, förutom att bilen bakom inte hann bromsa... inte kul. :(

Nu ska jag kolla om de finns några bilder på deras dator som jag kan lägga in här.



Cizzi & Bella




Joppe

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-03-12 @ 05:18:49 URL: http://lillanslilla.bogg.se

JAAAAAAAAAAA! Vi vannn!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0