Snöslott & isbar

Vilket härligt väder de är ute! :) Solen skiner från en blå himmel o de är ca +5 i skuggan. Och jag sitter inne. :p
Men ska ut o gå snart, mitt promenadsällskap (Lars) kommer hem om ca 30 min, så då ska vi ut och gå i det fina vädret. :)

Jag håller på att plocka undan lite o diska, tänkte ju egentligen passa på att småstäda i hockeypauserna sen. Hade tänkt se hockeyn här eftersom den visas på 5:an. Men ska se den med pappa istället.
Om de går dåligt får jag väl umgås med mamma o djuren. ;-)

Erik lyckades övertala mig o Sofie att vi skulle följa med till Eon Arena idag för att kolla på hockeyn live, men vi fick inte tag i några biljetter. Lite typiskt.
Men får hoppas dom lyckas ta sig till semi, så får vi väl spara pengarna till dess. :)

Har fått lite förfrågningar om hur snöslottet i Kemi såg ut. Glömde ju lägga in dom bilderna när jag la in Finlandsbilderna. Men här kommer dom. :)

              

1-2. Utanför Lumi Linna
3. Slottets maskot
4. Lars på istronen :)
5. En del av snöbyggnaden
6. Vi drack varm choklad vid ett isbord
7-8. Isbaren
9. Bord o stolar där barens gäster får sitta o äta/dricka
10. Iskyrkan
11. Ett rum på snöhotellet (var inte mkt mer än en säng där) :)
12. Snöhotellets korridor
13. Figur som vaktade islabyrinten
14. Maskotarna igen
15. Ingången/utgången

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Kate Wallace
2009-03-14 @ 15:28:21 URL: http://katewallace.blogg.se/

Svar;

Helt otroligt ! Det ska bli så underbart ! :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0