Söndag

Det blev inte Tandoori igår. Blev för stressigt att äta där efter hockeyn, så blev sallad från Mexicana istället.
Men de var gott de med, o ska ju äta på Tandoori nästa gång vi har en ledig kväll tillsammans, om typ 1,5 vecka eller nått. :p

Roger undrade om vi ville ha spelkväll, o det tackar vi ju sällan nej till. Så efter att handlat maten på Mexicana så hämtade vi upp honom o åkte hem till oss för att spela kort. Det blev 500, Bismark och Plump, kul! :)
Kortleken är en väldigt bra uppfinning, man kan göra så mkt me den. =)

Lars hade köpt en illasmakande öl som han försökte tvinga i mig. Den smakade som en blandning mellan riktigt mörk öl, askfat o whiskey. Inget jag rekommenderar!
Vi lyckades iaf få i oss varsitt glas, men ska aldrig mer dricka den. :p

Sen skulle killarna skåla i nån jäger-kopia, men då tog jag en god persikodrink istället. :) Måste ju skölja ner det äckliga med nått gott! =)
Blev en lugn kväll, vi hade ju tänkt dricka vin eller nått när vi spelade, men ångrade oss. Ingen av oss var sugen på de.

Lars är bortrest hela dagen idag (Östersund). Han kommer hem för att sova, sen åker han bort hela dagen imorgon också (Skellefteå).
Jag ska strax gå till Sidsjön. Mamma ringde nyss o frågade om jag ville komma dit o äta middag sen, de kan jag ju inte tacka nej till. Roligare att äta med sällskap än ensam. :)

    

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: angelica
2009-03-22 @ 15:35:54 URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

ah va roligt:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0