Trollfrisyr

Snart är de dags för jobb igen. De är fotografering idag. Våra passerkort håller på att gå ut eller nått sånt, så vi ska fota oss till det.

Natten igår gick bättre än jag trodde, gjorde bara lite ont. Men sista två timmarna var en plåga... :(
Får se hur de kommer gå med ett kväll/natt pass idag. Lars tyckte iaf att jag ska kolla upp nacken på vårdcentralen. Han tror de kan bero på bilolyckan. :-/

Vi satt o diskuterade olyckan imorse, hur vi satt i bilen, hur allt gick till. Men de gick ju så fort, så svårt att komma ihåg allt.
Han känner ju inget i sin nacke, så han måste ju suttit lite annorlunda än mig, eller så kanske det onda i nacken inte ens har med det här att göra.
Känns så töntigt att gå till vårdcentralen oxå när de inte gör skitont. De känns ju inte hela tiden, mest vid vissa rörelser.

Nu är de nog bäst att fixa håret så jag inte ser ut som ett troll på jobbet. Börjar torka i en konstig frisyr nu bara för att jag råkade fastna här. :p

Ikväll håller vi tummarna för att jag ska få jobba åt Thomas på torsdag! :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-03-17 @ 16:23:07 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Det gick åt helvete du!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0