Fest eller inte?

Idag är det lördag o jag är ledig. Jobbar ju typ varje dag den här veckan förutom idag (och ons kväll), så får väl passa på att njuta av ledigheten. :)

Idag fyller Lars mamma år, så vi ska dit o fira henne sen på eftermiddagen. :)
Men jag ska nog börja göra mig klar redan nu, så jag slipper stressa för en gångs skull.
Vet inte när vi ska va där, men Lars ska sova en timme till, så hinner ju utan stress om jag bara lyckas slita mig från datorn. ;-p

Jag o Sofie har pratat om att gå ut ikväll. Elin kanske också ska ut.
Men vet inte hur de blir eftersom Sofie säger att hon håller på att bli sjuk.
Jag har iofs tappat lusten för att gå ut, pga en dum visdomstand som håller på att växa. De gör ont i munnen o ont när jag sväljer, antar att de beror på tanden. Inte kul... :( De började igår o känns mer idag.

Men... de kanske känns bättre sen o då kanske party-lusten kommer tillbaka.
Ska på systemet iaf, i "förebyggande" syfte. :p
Om de inte blir fest ikväll får jag väl bara spara vinet till nästa gång istället. :)


Sofie och Elin




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Madelene Nattfrost
2009-03-28 @ 16:15:16 URL: http://www.nattfrost.se

Åhå... Elin minsann... vi har växt upp tillsammans och är väldigt goda vänner. :)

Postat av: sofie
2009-03-28 @ 18:16:10 URL: http://sofiiie.blogg.se/

men evaaaa... hemsk bild!! :S Sådär ska vi inte bli ikväll....:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0