Mitt paradis! :)

Idag har jag varit i mitt paradis igen, Sidsjön, den stadsdel där jag växte upp. =)
Brorsan frestade me att dom skulle grilla, så därför fick dagens promenad bli att gå till Sidsjön, gå runt sjön o sen till föräldrarna.
Kom dit lagomt till att maten var klar. :p

Så även idag har de blivit massa mat, men lyckades iaf skippa såserna, brödet, drickan, stripsen o tårtan. Men de såg riktigt smaskigt ut. ;-)
Hade tänkt unna mig nånting av de efter promenaden, men fick för dåligt samvete. :p

Sen satt vi o pratade ett tag innan de var dags att gå hem.
Jag fick sällskap av mamma o Joppe, dom skulle följa med en bit, men helt plötsligt var vi hemma hos mig. Vi hade så mkt att prata om, så dom 3 km kändes som dom tog 5 min. :)
Trots en mil idag så har jag energi över, men nu börjar de bli mörkt så då vill jag inte gå ut. Får spara mig till imorgon.

Tack Erik för att jag inte behövde jobba åt dig ikväll! Då hade jag missat grillningen. :)


Bryggan där man matar fåglarna, här har jag stått massa ggr när jag var liten.


Såna här röda djur fanns både här...


... och där. Dom var lite överallt.


En av alla bryggor runt sjön


Sidsjöbacken är vit av vitsippor istället för snö. ;-)


Brorsan, Lars o Veronica utanför föräldrarnas hus


Grillad fläskfilé, mosad potatis o massa sallad








Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-05-11 @ 05:43:26 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Ja det är vackert runt Sidsjön!

Postat av: Anonym
2009-05-11 @ 15:54:29

Fantastiskt vad duktig du är som är ute och går så!

Fortsätt med det!

Postat av: Sofie
2009-05-11 @ 18:14:04 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

fina bilder!

maten såg riktigt god ut :)

Postat av: anna
2009-05-12 @ 11:20:31 URL: http://anst86.blogg.se/

du är verkligen superduktigt som går så mycket!! jättebra gjort!! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0