Ramlösa mango

Ni som gillar Ramlösa o inte druckit ramlösa mango...testa! Den är väldigt god. :)

Hinner inte skriva så många rader här, har lovat Lars att vi ska se film om 5 min, så svarar på kommentarerna imorgon. =)

Kom tillbaka från min kvällspromenad för kanske en halvtimme sen. Jag måste lära mig att när solen försvinner så blir de KALLT!! Jag hann precis fram till Kubal så försvann solen. Jag hade ju bara t-shirt på mig, så gick o frös hela vägen hem, trots att jag försökte gå någorlunda snabbt för att hålla värmen. :p
Tur att skrubben är varm så man kan sitta här o tina. ;-)

Idag har de varit en riktigt mysig dag. Började me en lååång sovmorgon, sov 8-9 timmar. Skönt! :)
Sen var de dags för promenad, fick oväntat sällskap av Lars. Han ville t.o.m. gå långt, så vi gick först till stan o sen skulle jag visa vilken väg jag brukar gå hem från jobbet ibland, så jag lyckades få honom att gå 8 km! *vågen*

Efter vår runda så åkte vi till hans föräldrars stuga för att grilla. Mysigt att sitta ute o äta med trevligt sällskap o de var supergott me grillat (som vanligt). :)

Dags för film nu, får se om vi orkar se en eller två. Tror båda är ganska trötta, jag gissar att jag kommer somna efter halva filmen. :p



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Angelica
2009-05-17 @ 23:42:09 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

kanske man ska testa den jag älskar ju mango :D

Postat av: stina
2009-05-18 @ 10:56:57 URL: http://kittygitty.blogg.se/

de där är min favvo ramlösa också :)



ja dem är goda, men farliga då de bara smakar milkshake:P

Postat av: anna
2009-05-18 @ 15:28:42 URL: http://anst86.blogg.se/

Vad kul för dig att du fick med dig Lars också, allit trevligt med promenad- sällskap :) Jag tyckte att Ramlösa mango var god också, testade den för ett tag sen :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0