Jag var ansvarig!

Mina fötter är döda!
Jag tänker inte ta ett enda steg till idag... eller några måste jag ju ta. Måste ju ta mig till sängen. Men dit kan jag ju iofs krypa. :p

Tänkte försöka hålla mig vaken tills Lars kommer hem, de är därför jag sitter här o skräpar. Han kommer hem vid 07-tiden. Jag kom hem vid 6.30. Var för lat för att gå omvägen hem, så blev den vanliga vägen. :-/
Gårdagens resultat blev 22 000 steg från eftermiddagen till 24. Sen dess har jag gått ytterligare nästan 10 000.
Funderar nästan lite på att lata mig när jag vaknar, får se vad samvetet säger. Om jag ska ta de lugnt, gå en kort sväng eller en lång runda?

Inatt fick jag prova på att va områdesansvarig för första gången. Hade fått veta att jag skulle börja nästa vecka, så blev lite förvånad. Men de gick bra! "Min" personal var så duktig o allt var i tid o så. Tur att jag fick en sån bra natt första gången.

Usch va hungrig jag börjar bli nu, trots att jag åt en banan på jobbet. Bäst att gå o lägga sig genast! :p



De finns dom som är tröttare än mig. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Mira
2009-05-14 @ 20:27:26 URL: http://perhede.blogg.se/

Jo, men fk är ju som dom är. Va jag har förstått så brukar man ju få hp på vårat jobb men inte jag.. dom hakade upp sej på att lyften inte va tillräckligt tunga. Måste va 15-20 kilo.. sen spelar d ingen roll om man lyfter 10 kilo 100ggr på ett arbetspass.

Men men, bara att hoppas på att jag fortsätter må lika bra som nu så ska d nog gå ändå.



Har alla gått o blivit områdesansvariga nu?! duktigt av dej. =)

Postat av: Angelica
2009-05-14 @ 22:32:14 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

jag bor ca 25 mil från riksgränsen :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0