Utskällning!

Hemma igen. Har varit en härlig dag med toppenväder! +22 i skuggan är ju inte helt fel. :)
Däremot var mörka jeans o en mörkblå tröja helt fel klädsel! :p
Jag kollade ju inte termometern förrän jag var hos föräldrarna, så tänkte inte på att de kunde bli varmt när man går långt.

När jag kom till föräldrarna hällde jag i mig lite vatten, sen gick jag, mamma o Joppe till Sidsjön för att gå ett varv. Pappa stannade hemma o fixade i trädgården, tror han tycker de är tråkigt att gå. Men han sa att han kan cykla bredvid nästa gång. :p
Hade kunnat ta ett bra kort på svanen vid sjön, men självklart så dog ju kamerabatteriet precis när vi kom fram till sjön!

Efter promenaden satt jag hos föräldrarna i skuggan o pratade massa innan de var dags att gå hem. Mitt mål idag var ju att gå en mil, men "råkade" ta en omväg hem, så de blev 12 km.
Fick en utskällning av en liten chihuahua också. Den sprang efter ett staket o skällde på mig. Sött! ;-)

Är så hungrig nu, så tror de är dags att äta middag. Tror hela S-vall grillar idag. De luktade iaf gott från dom flesta trädgårdar jag passerade. Blev ju inte direkt mindre hungrig då. :p

Men för mig blir de tonfisksallad tror jag, ska äta upp dom sista resterna.
Sen ska jag slappa hela kvällen. Alla är upptagna, så får se vad jag hittar på...












Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Angelica
2009-05-01 @ 22:49:20 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

d är ju absolut inte fel att ha de så varmt .. skit

Postat av: Lillan
2009-05-02 @ 07:21:03 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Ja vilket kanonväder vi fick i går du:) Underbart!

Postat av: Anonym
2009-05-03 @ 16:30:40 URL: http://decevven.blogg.se/

sv: haha,nä :p

allt bra idag? =D

Postat av: anna
2009-05-06 @ 19:16:30 URL: http://anst86.blogg.se/

det var verkligen kanonväder hela helgen! så skönt med vår och sommar! och grillat går ju inte undvika, jag skulle kunna äta det jämt ;)

Postat av: anna
2009-05-06 @ 19:17:02

föresten, vad duktig du är som går så mycket :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0