Bowling!

Jag är rastlös!! Förstår inte...
När man jobbar massor o är upptagen me hur mkt som helst, då längtar man efter ledig tid. Tid för att se film, träffa folk, läsa böcker, sova ut, ha tid att fixa hemma o massa annat. Men när man väl får den tiden, varför blir man då så rastlös??
När jag har semester är jag inte de minsta rastlös. Så varför är jag de nu när jag är sjukskriven? Första veckan som sjukskriven gick väldigt mkt snabbare än andra veckan har gjort.

Måste bero på att de är oplanerad "fritid". Jag kan inte göra allt som jag vill göra, typ baka, koppla av me korsord (har försökt, men handen ger upp snabbt) osv. Kan heller inte göra nyttiga saker som att putsa våra skitiga fönster, storstäda o sånt.

Många har sagt att de måste vara skönt att vara sjukskriven. Hmm... kanske inte! Man förlorar massa pengar o de är INTE kul att vara hemma för att man har ont! Är ju inte som att ha semester direkt. :p
Dessutom, när man har semester så har man ju oftast massa planerat. Typ resor, saker att fixa o folk att träffa. Som de är nu så jobbar ju typ alla utom jag, så känner mig lite ensam. :p

Hmm... nu ringde min lagledare för att kolla läget. Sa till honom att jag kanske börjar jobba tidigare. Han lät lite tveksam till de. :p
Men jag lovar att om jag börjar jobba tidigare än 19/10, så är de för att jag känner att handen klarar av de. Tänker inte börja för tidigt. :)

Apropå rubriken... jag är så sjukt sugen på att bowla! Är usel på bowling, men de är så kul!! När handen är bra måste jag fira me bowling. Hoppas nån vill bowla me mig då? ;-)




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-10-09 @ 18:55:26 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

jag är också sugen på att bowla :) var riktigt länge sen jag gjorde de..

Postat av: erika
2009-10-09 @ 23:10:11

Jag är också sugen på att bowla, kanske jag kan få med mig erik också :)

Postat av: anna
2009-10-10 @ 10:35:05 URL: http://anst86.blogg.se/

Ja visst är det konstigt, oväntad och oförutsedd ledighet är sällan bra.. Speciellt när man är ledig av en orsak, typ din handled, eller andra skador.. Jag skulle också vilja bowla, minns inte sist jag gjorde det? Men kul är det :)

Postat av: Malin - Hockeyfruga
2009-10-10 @ 13:31:14 URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

han heter taison :P igår kolla ja hockey, idag blir mys med en vän o killen o imån är de hockey igen :P åh bowla är jäkligt kul :)

Postat av: Eva
2009-10-10 @ 14:42:10

Erika: Ja, de skulle vara kul! :) Vi kanske kan samla ihop ett gäng om någon/några veckor. :) Kan nog inte bowla inom dom 2 kommande veckorna iaf, om jag inte ska bowla me vänster. ;-)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0