Surrogates - Bruce Willis

Dagarna går verkligen fort nu när jag börjat jobba igen. Man sover längre o måste hinna me allt på sin lediga tid, har inte dygnet runt på sig längre ;-)
Natten på jobbet gick också snabbt, kändes som jag knappt kollade på klockan nånting alls. Jobbade me mkt bra folk o insåg att jag faktiskt har saknat den knäppa humorn där när jag har varit sjukskriven. =)
Har bara ett kväll/natt pass kvar den här veckan (imorgon), sen har jag HELG! :) Men nästa vecka ska jag bo på jobbet istället. :p

Ikväll har vi varit på bio. Vi såg Surrogates med Bruce Willis. Den var faktiskt rätt så bra. :)
Nu ska jag leka lite apport, Gizmo är busnödig. Även Nova verkar ha spring i benen. Sen ska jag lägga mig o läsa, är inne i en läsperiod nu igen. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Mina
2009-10-28 @ 09:29:23 URL: http://blondis81.blogg.se/

Godmorgon..Ja när det är höst ska man mysa till det med levande ljus.Ha en skön onsdag.kram

Postat av: Sofie
2009-10-28 @ 13:27:05 URL: http://totalextas.blogg.se/

Ja, det var ju det, men det blev inte så mycket av med det, tyvärr. Var så sjukt trött så vi bestämde oss för att åka hem och sova istället. Gud så värt, jag är fortfarande trött och jag sov i nästan 12 timmar. Hur går det med handen på jobbet?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0