Betapet

Igår var ingen bra dag. Skrev ett litet blogginlägg om de, men de var bara kvar nån timme tills jag kom på att de var bäst att ta bort det.
Vet ju att vissa inte gillar när man skriver o inte är nöjd, så var bäst att ta bort de... :-/
Men, idag är jag gladare. :) De gör ont i handen idag också, men inte alls lika mkt som igår så då blir man ju automatiskt på bättre humör också. :)

Försökte kliva upp tidigt imorse för att kunna vända lite på dygnet. Därför är jag så trött nu så jag skulle lätt kunna somna. :p Blir nog en tidig kväll ikväll.
De är så skönt med en ledig helg. Ska bara njuta av ledigheten. Veckan som kommer ska jag ju bo på jobbet igen.
Trodde först att jag var ledig till tis, men enligt nya schemat så har jag mån kväll också (börjar 16.30). Sen ska jag jobba dagtid (till 17) på tis och ons (utbildning), sen tors kväll/natt, fre kväll, sön och mån kväll/natt. Så på 8 dar är jag ledig en lördag. Får passa på att njuta av ledigheten den dagen då. :p

Har börjat spela betapet igen. Spelade ju mkt förut, men i år har jag inte spelat så många ggr. Sist jag spelade var i våras, men idag har jag spelat flera matcher. Gick ovanligt bra också, trodde jag skulle förlora massa eftersom jag inte spelat på så länge. :)

Måste försöka få tag i Ramona nu. Jag vill ha tillbaka min kamera som jag lämnade där i lördags. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-09-18 @ 16:17:45 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

vad ska du hitta på i helgen? :)

Postat av: Anonym
2009-09-18 @ 16:59:41 URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

okej, ja det är bra och göra det nu så att man kan lägga undan alla sommarkläder :) jodå det är bara bra! äntligen fredag, dusj? kram

Postat av: Anonym
2009-09-18 @ 18:11:11 URL: http://anwb.blogg.se/

fy sjutton vad mycket du ska jobba nästa vecka! Vad jobbar du som egentligen? Ja tänk om fler bara visste det, då skulle vi slippa en massa problem med globaluppvärmning och allt det, jag önskar dig en trevlig helg

Postat av: Anonym
2009-09-18 @ 18:49:04 URL: http://kittygitty.blogg.se/

de slutade som tur var att regna när madonna spelade.. men då var man ju redan blöt om fötter å allt:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0