District 9

Imorgon kommer lönen, får ju tyvärr inget ob eftersom jag hade semester i augusti. Men istället så har jag ju jobbat lite extra, så därför blev de mer än väntat iaf. :)

Igår var jag knappt hemma nånting på hela dan. Först hade jag ju utbildning på jobbet. Sen vandrade jag hem i det fina höstvädret. Tog en liten omväg hem, eftersom de var så härligt i solen. :)
Var bara hemma en snabbis, sen åkte vi till Sidsjön till mina föräldrar. Mamma hade gjort jättegod mat! :) Även brorsan med familj, Robin och mormor o Östen var där, trevligt! :)

Tog inte så många kort, men några bilder blev de iaf. Många på Neo (som vanligt) ;-). Gick inte så bra att fota djuren, dom ville inte vara med på bild. :)












Neo och Victor = Syskonkärlek


Trött Neo


Bella


Cizzi


Joppe

Jag kom hem från föräldrarna ca 20.30, var bara hemma en snabbis o sen iväg till bion. Vi såg District 9. Trodde inte den skulle vara så bra. Alla säger ju att den är så bra, så trodde jag skulle ha för höga förväntningar. Men den var bättre än jag trodde den skulle vara, den kan få en 4:a av mig. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: nelly
2009-09-25 @ 05:19:18 URL: http://lillfiseen.blogg.se/

det känns som en film Peter skulle gilla :)

Postat av: Hasse
2009-09-25 @ 09:04:05

vad har du gjort med alla bilder? har du widescreen-lins eller? :P

Postat av: my
2009-09-25 @ 13:19:18 URL: http://myilivet.blogg.se/

Höstpromenader är ljuvliga!

Och sicka sööööta barn och djur :)

Ha en go fredag och helg, kram

Postat av: Eva
2009-09-25 @ 21:15:24 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Brorsan: De finns ju widescreen-inställning på kameran, så brukar ha den ibland. :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0