Kom till skott nångång!

Igår hade vi besök från Jättendal. Lars brorsa, Robin o Oliver var här. Dom kunde ju inte komma när jag fyllde år, så dom kom igår istället. De var roligt. :) Robin har blivit så stor sen jag såg honom sist. Dom växer ju fort i den där åldern.

Rubriken är passande ord som sas några ggr igår under Sveriges match i OS. :)
Var hos Sara på kvällen för att fira henne, eftersom hon fyllde år i måndags. Vi blev bjudna på tårta o annat, gott! Sen satt vi o pratade, såg på OS-hockey o hade trevligt. :)




Micaela skjutsade hem mig. Självklart så halkade ju jag när jag skulle gå från bilen till dörren. Är ju typ världens klantigaste! Ramlade framåt o hann tänka att jag måste ta emot mig med höger hand, eftersom jag ändå redan har ont i den. ;-)
Men hann nog inte riktigt få undan vänster heller, eftersom även den gör ont, speciellt tummen. Så resultatet i matchen Kung Bore - Eva = 1-0. :(
Förutom ont i händer/tumme, så har jag blåmärken på mina knän. Men annars gick de bra. :p
Tur att de var natt så ingen såg mig. ;-)

De tar 100 år att skriva de här när jag inte kan använda händerna riktigt. Så ska avsluta de här o gå till stan en sväng. Ska till systemet bl a. Ikväll blir de spelkväll o lite vin med kompisarna. Ska bli kul! :)

 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2010-02-21 @ 16:52:32 URL: http://anst86.blogg.se/

Men du, AJ, det är inte kul att ramla! Tur att inget bröts iaf! Ha ha.. ja det är alltid "kul" när nån ramlar, eftersom alla ställer sig upp så fort och kollar runt så att ingen såg :p

Postat av: Sofie
2010-02-22 @ 00:19:14 URL: http://totalextas.blogg.se/

Ja helgen var bra, ovanligt lång. jobbade hela lördagen tills efter midnatt, så det var väl bra iallafall. Ja, jag behöver allt ett nattjobb, får skriva och tjata på Posten tills de ger med sig :P



Hur var din helg? :-) Tråkigt att du ramlade!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0