Less... ;-(

Jobbar de bara inkompetenta människor på VC? Eller är de bara jag som har otur? Eller är de mig de är fel på? :(
Ord kan inte beskriva hur less jag är på dom nu. ;-(

De har ju inte blivit bättre i handen o de har inte varit lätt att jobba den här veckan. Ringde därför dit för att fråga dom hur lång tid de ska ta tills de blir bättre. Fick då veta att de ska vara åtminstone lite bättre redan nu. Sen sa tanten: "För du äter väl medicinen också?"
Jag äter ingen medicin! Frågade ju läkaren om de när jag var där o fick kortisonsprutan. Han sa att jag inte behövde äta medicinen den här gången!

Kan man inte lita på läkare eller?!? Sen blir man nästan idiotförklarad av sköterskan i tfn för att man inte ätit den. Men eftersom man helst inte ska äta så mkt av den medicinen, så är de väl självklart att jag inte knaprar piller när läkaren säger att jag inte ska.

Kul att få veta 2 veckor efter att de hade kunnat varit bättre, om inte han sagt fel till mig. O nu ville sköterskan att jag ska dit igen. Jag vill inte, men måste väl om de inte blir bättre.... :(

Sorry för de arga inlägget. Ca 2 h sömn gör ju inte underverk för humöret heller... Dags för jobb nu.
Hoppas ni får en bra kväll!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2010-02-27 @ 10:30:12 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

har också blivit dumförklarad o det är inte kul alls..

Postat av: Eva
2010-02-27 @ 10:48:42 URL: http://detspokar.blogg.se/

Hmm... ja, många läkare verkar ganska oengagerade nu för tiden. Tyvärr.

Sv: Ja men jag har inte problem med jobbiga spöken nu längre. Det är lugnt. Däremot kommer jag i kontakt med dem när jag är på kurs och/eller rensar i andras hem. Så för min egen del är läget under kontroll :-)

Postat av: Sofie
2010-02-27 @ 14:23:48 URL: http://totalextas.blogg.se/

Haha, lycka till med att förtränga dom... dom ligger ju inte på någons topplista nu verkar det som. känns bra att man har en sjukvård man kan lita på! eller? :P

Postat av: Evangelina
2010-02-28 @ 11:10:39 URL: http://hommus.blogg.se/

Hola finibebis :) Hur är läget, utöver oturen? Tycker att livet ter sig väldans fint med snökaos och sportlov :D Tycker inte du? Vad brukar du förresten göra när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3

Postat av: my
2010-02-28 @ 11:14:55 URL: http://myilivet.blogg.se/

VC ÄR helt inkompetenta! De är bara lite "allmänna" och har sällan koll på nåt...gå privat!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0