Snart pension?

Nu har jag HELG!!! :) Fick det för 1,5 h sen. :)
Har bytt bort natten inatt o har tagit semester på tors o fre. När man blir pensionär orkar man ju inte jobba så hårt. ;-)
Dessutom tyckte jag de var dags för lite ledighet, har mkt att göra dom kommande dagarna o handen behöver vila från jobbet ett tag. 
VC ringde idag, dom har bokat in mig om 2 veckor, så får se vad dom säger. Jag antar att dom inte kommer komma fram till så mkt nytt, men får väl vänta o se.

Kvällen gick superfort! Jobbade ju 17-22, men de kändes som max 2 h. Fick present o blommor av mina lagkamrater. :) På stan-presentkort. Perfekt! Precis vad jag ville ha! Tack så mkt. :D



När jag skulle gå hem kändes de nästan som att jag skulle gå i pension eller nått. Hur många som helst som kom fram o skulle kramas o säga grattis. :) Kul att fylla år. :D Även fast jag inte gör det förrän imorgon.

Nu ska jag göra en inköpslista inför festen på lördag. Diskuterade lite med min käre tvillingbror förut, så vi vet på ett ungefär vad vi ska bjuda på.

Godnatt! ♥


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2010-01-27 @ 07:06:42 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

åh har du redan helg? :D vill också!

Postat av: Eva
2010-01-27 @ 08:00:34 URL: http://detspokar.blogg.se/

Men oj, har jag missat din födelsedag!? :-o

GRATTIS i efterskott! :-)

Låter skönt med lite ledighet.

Ha det bra!

Kram,

Eva

Postat av: Mamma mina
2010-01-27 @ 11:16:33 URL: http://blondis81.blogg.se/

Ha en skön ledighet...kram på dig


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0