Tillbaka från Tyskland

Jag är tillbaka! :)

Kom hem i lördags, var borta i nästan 2 veckor. Blev lite längre än vi hade tänkt. :) Haft en underbar resa! Vi började ju i Göteborg (3 dar), sen "råkade" vi åka till Tyskland. Var i Hannover en vecka. Jag gillar den stan, den är mysig! :)

De är flera som sagt att dom vill se bilder från semestern, dom kommer så fort jag orkat gå igenom dom. La nyss in dom i datorn, de är tydligen ca 600 bilder, jag hade ju med kameran överallt. ;-)
Ska nog gå igenom dom ikväll, nu ska jag ut i sooolen. :D




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Alina
2010-07-12 @ 13:58:54 URL: http://musicrecord.blogg.se/

Allt bra med dig sötnos? =)

Postat av: bjorne
2010-07-12 @ 19:36:25 URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Aldrig fel med att råka hamna i Tyskland,det är kul att fara runt lite när man väl är ledig men här är det så varmt att det går inte att sova och jobbar denna vecka innan min semester börjar så det blir en jobbig vecka,ha de gott.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0