Matblogg!

Igår åt jag frukost/middag på Biteline med Lina, Bäck, Elin, Roger, Sofie, Pontus, Erik o Mira. :) De var gott o jag blev alldeles för mätt. Dom flesta av oss valde tacobuffé. Jag åt två tacos, o sen var jag mätt för resten av dagen. :)
Mira hade me Harry. :) Va stor han blivit! Men var ju ett tag sen jag träffade honom. Han är ju bara 2 veckor yngre än Neo.
Neo är också riktigt stor nu. Var ju hälsade på dom i lördags. :)



Nu måste jag äta nått snart. Har väntat me att äta, för att de ska bli så nära jobbet som möjligt. Ska ju på möte (ledarforum) vid 15-tiden.
Sen har jag lovat att börja jobba tidigare, ska börja direkt efter mötet, så finns ju ingen möjlighet att äta middag. Men de är ju självförvållat, valde ju att göra så så att jag kunde få ledigt inatt. Ska bli skönt att få sluta kl 22 istället för 06. :D

Hmm... märkte nu att typ hela mitt inlägg handlade om mat. Måste vara för att jag är så hungrig... :p

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Jessica
2010-03-19 @ 13:08:54 URL: http://nattstad.se/jessiiie

hehe, mat är gott ;)



svar: tack.. :)

Postat av: Jessica
2010-03-19 @ 15:02:20 URL: http://nattstad.se/jessiiie

svar: jo ska försöka få en någorlunda helg i alla fall :) Ha en bra helg du med! :)



Postat av: Lina Th
2010-03-22 @ 22:52:04

Vilken sötnos Neo är!

Postat av: Rebecka
2010-03-30 @ 12:38:45 URL: http://sugarlove.blogg.se/

ojojo... vad söt


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0