Babylekis

Sitter här o väntar på att brorsan, Veronica o Neo ska hämta mig. Vi ska till Drakborgen på babylekis igen (var ju där förra onsdagen också). :)

Jag har redan varit vaken i flera timmar. Vaknade kl 6 o kunde inte sova mer för att de gjorde så j-vla ont. :( De är alltid värst på morgonen. På dagarna går det bättre nu, då gör det ju bara ont om jag använder handen för att lyfta, vrida o såna saker.



Igår var mormor o Östen här. Så då fick jag en heldag med mormor o mamma! De är alltid lika trevligt. :)
Passade även på att äta middag hos föräldrarna. Lars hade ju jobbat natt o när han vaknade skulle han plugga, så han skulle ju ändå vara osocial. :p

I måndags var jag på jobbet hela dan. Eller iaf en stor del av dagen. Hade först möte med tjejgruppen (vi är 9 st) kl 10-15. Vi skulle fixa o planera det sista inför Affärsdagen på lördag. :) Vet inte varför det heter Affärsdag förresten, det har ju inget med affärer att göra. :p
Efter det mötet var det dags för nästa möte, 15-17. Det var för alla områdesledare och processledarna. Så jag hade fullt upp hela dan. Skönt att känna att man gör nått vettigt efter dom här lata veckorna. ;-)

Vi i tjejgruppen har fått i uppdrag från terminalchefen att fixa årets affärsdag. Vi fick en budget o sen har vi fått bestämma det mesta själva. De krav vi hade var att vi skulle fixa en föreläsare på dagen, en fest på kvällen och att det måste komma minst 100 st på dagen (från jobbet alltså). Vi har lyckats! Det är nämligen 133 som anmält sig till dagen! Och 116 till kvällen, om jag minns rätt. :D
Så vi har bokat lokal, fixat en föreläsare, ordnat personalfest med 3-rätters middag o underhållning. Det är alltså inte vi som ska underhålla, som tur är. ;-) Vi har bokat ett party/coverband som heter No Comments.




Nu ringde brorsan, så bäst att gå ut. :)
Senare idag ska jag iväg o träna handen igen o sen ska jag få min dom från VC, så jag vet om jag får börja jobba på måndag eller inte. Håll tummarna! :D

Ha en bra dag allihop!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2010-10-06 @ 16:51:11

Så länge du har ont i den är det bara att glömma jobb. Inflammation tar tiiiiiiiiiid att läka.

Postat av: Mamma till William
2010-10-06 @ 23:01:38 URL: http://blondis81.blogg.se/

God kväll.allt är bra med mig börjar bli trött så det blir sängen snart..Hoppas att du får en skön natt sömn.kram

Postat av: ella
2010-10-07 @ 09:15:34 URL: http://ellisgirl.blogg.se/

håller tummarna för dig=)

vet ej om han brukar d=)systers vovve.han drömde väll nått skumt hehe.ha en bra dag=)

Postat av: Nathalie
2010-10-07 @ 12:36:59 URL: http://liborius.blogg.se/

jag tycker byxorna är jättecoola men inget jag skulle kunna på mig:) jag hade en helt okej dag igår..jobbade. själv då?

Postat av: Sofie- Amor vincit omnia
2010-10-07 @ 19:11:16 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

vad jobbigt när smärtan stör sömnen :(

Postat av: SOFFIE
2010-10-07 @ 23:11:31 URL: http://soffie69.blogg.se/

usch att du fortfarande har sån värk,hur länge kan det hålla på?

va roligt med med en heldag med mamma och mormor,

ha en toppenhelg å hoppas du snart slipper värken

Postat av: Anonym
2010-10-08 @ 13:14:36 URL: http://kittygitty.blogg.se/

roligt med personalfest

Postat av: Eva
2010-10-08 @ 14:29:21 URL: http://detspokar.blogg.se/

Åh vad kul det låter med personalfest! Det var längesedan för min del.

Här går det sakta men säkert framåt med flytten. Mycket är kvar i förråden, men vi tar lite mer nu i helgen.

Var rädd om dig!

Kram,

Eva


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0