Försäkringskassan!

Jag är positivt överraskad av Försäkringskassan! Och om jag fattat rätt, så är jag en av få personer som är det. Tror faktiskt inte jag känner en enda person som är nöjd med dom. Så jag måste ju haft en väldig tur då. ;-)
Min försäkringskassetant är både bra o trevlig och lätt att få tag i. Har bara behövt ringa henne två gånger, men hon svarar i sin mobil direkt. :)

Nu idag när jag loggade in på banken för att fixa med räkningarna, så såg jag att jag hade fått pengar från Försäkringskassan för 3 dar sen! Hade ingen aning om det. :) De var en väldigt glad överraskning! De händer ju inte direkt varje dag att man har några tusen mer på kontot än man hade räknat med. ;-)

Nu har jag helg! Eller... de blev ju helg redan igår. ;-)
Skönt att börja jobba en lugn vecka. Även nästa vecka är en lugn vecka med två kväll/natt-pass (18.30-06). Bra med mjukstart, med tanke på handen. Det går ganska bra att jobba, men inte så bra som jag hade hoppats. Vissa rörelser gör fortfarande väldigt ont. Dessutom "knäpper" det i tummen o handen.
Hade mitt veckobesök hos arbetsterapeuten i onsdags. Hon tyckte inte de var så bra med knäppningarna o smärtan. Hon såg rätt så bekymrad ut när jag gjorde vissa tester. Så jag lovade henne att kontakta läkare nästa vecka om det inte blivit bättre tills dess. Hon/han lär ju bara säga att sånt här tar tid, men hon sa att jag ju ändå kan prata med läkaren o se vad den säger.

Igår var Lars föräldrar o Julia här. :) Vi bjöd dom på middag. Jag skulle baka en efterrätt, men tyvärr hann jag aldrig det. Lite synd, för jag hade tänkt testa den för att se hur den blir. Ska ju göra den efterrätten till min tjejmiddag.
Kul med besök iaf! :) Synd bara att jag hade sån huvudvärk, så kanske inte var så bra sällskap.

Till dig som skrev den anonyma kommentaren i inlägget under... Varför vågar du inte skriva under med namn? Tror även du kommenterat anonymt förut.  
Du verkar ju vara en som känner mig, så då borde du även veta att jag inte är farlig. ;-) Skriv under med namn nästa gång, jag blir inte sur för en sån kommentar! Eller så kan du skriva under med mailadress, för då kan bara jag se vem du är, inte dom övriga som läser. :)

Hoppas ni alla får en bra helg!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie- Amor vincit omnia
2010-10-29 @ 16:09:04 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

en ny :)



ha en trevlig kväll!

Postat av: Ann-Louise
2010-10-29 @ 18:30:01 URL: http://trindalisa.blogg.se/

Har de mobiler på FK? Ja då borde det underlätta att få tag på dem. Jag tror att de har fått lov att tagit till sig av all kritik de fått senaste åren. De jobbar säkert för fullt på att blli bättre. Ha en trevlig helg!

Postat av: Anonym
2010-10-30 @ 18:35:03 URL: http://kittygitty.blogg.se/

finns ju knappt nått godare en julmust, eller jo påskmust är lika gott:)

Postat av: bjorne
2010-10-30 @ 21:18:23 URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Önskar dig oxå en trevlig helg men i senaste laget,kul att du börjar bli bra från dina krämpor och lägg ingen energi på fega bloggskrivare utan ta deras IP nummer och ring upp dom och tala om att du vet vem dom är,då är dom inte så tuffa kan jag säga,har haft samma problem själv men inte dom senaste två åren,

Postat av: soffie
2010-10-31 @ 02:09:04 URL: http://soffie69.blogg.se/

hahaha vilken bild,

å va skönt att du fått ett bra bemötande hos fk å att du fått dina pengar.

ha en goo fortsatt helg


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0