Charmig 1-åring! :)

Nu är helgen snart slut! Den har gått så fort, tyckte det nyss var fre morgon (när jag fick helg). Har haft fullt upp, knappt varit hemma nånting.
Igår t ex, var vi på Bergsåker på trav. Lars var duktig och vann pengar, för mig gick det inte lika bra. :p Bl a så började han med att satsa 20 eller 30 kr på en häst i första loppet. Den vann och eftersom det var så bra odds så fick han 1200 för det. Inte helt fel! Han vann även på några andra, så han var väldigt nöjd när vi åkte hem. :)


Såna här numrerade hästar fanns lite överallt på travet. Man fick registrera sin häst till nån tävling.

På kvällen var vi hos brorsan och Veronica för att spela spel. Vi spelade Mini eller maxi (oväntat va?) ;-), Brainstorm och kortspel (500). De var riktigt kul! De var alldeles för länge sen jag spelade spel, måste göra det oftare. Hade tänkt ta några bilder på charmtrollet Neo, men minneskortet till kameran var kvar hemma i min dator. Klantigt! :p
Det är roligt att han pratar mer och mer. Märker stor skillnad nu när det var så länge sen jag träffade honom. Han var så söt när jag skulle gå iväg med kaffekoppen och han sa mitt namn och bad mig ge honom glass! Haha! Blev så förvånad. :)
Han har ju vetat vad jag heter förut också så klart, men aldrig kallat mig vid namn. Vet inte hur han kom på den där idén om glass. Ingen av oss åt ju glass och vi hade inte pratat om det heller. Han tyckte väl att faster såg lättlurad ut. ;-) Han var som en solstråle hela tiden. Han är helt klart den charmigaste 1-åring som finns!

Idag har jag o Lars varit på Vårmässan i Nordichallen. De har blivit lite som tradition att gå dit varje år. Fick gratisbiljetter från mina föräldrar. Vi gick runt o tittade, deltog i några tävlingar och köpte leksaker till katterna. Dom blev riktigt glada, speciellt Gizmo. Han älskar såna här leksaker! :) De var riktigt bra pris också, två för 40 kr. För det priset brukar man ju bara få en annars.


Nova


Nova


Gizmo


Gizmo

Efter Vårmässan har jag varit ute och gått, hann precis innan det började regna. Sen har jag städat, diskat och sånt. Hade bra musik och var piggelin, så allt gick med en väldig fart. :)
Ikväll måste jag försöka somna en vettig tid. Ska på möte (med tjejgruppen) på jobbet imorgon, kl 9-16, så är ju en fördel om man är pigg då.

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: soffie
2011-04-05 @ 19:02:35 URL: http://soffie69.blogg.se/

men åå va fina katter,å hihi en 1åring är så mysig när pratet kommer mer å mer,

kram å säg till sambon att tjohooo FÄRJESTAD:)

Postat av: Anonym
2011-04-05 @ 22:23:18 URL: http://kittygitty.blogg.se/

nej den här början på året har gått galet fort.

härligt med en liten vinst

Postat av: Sofie
2011-04-06 @ 01:31:53 URL: http://totalextas.blogg.se/

Nä, jag tycker det är dels roligare och dels mer givande att jobba än att plugga :P Tjänar mer, dessutom, haha!

Hoppas du lagt in ett gott ord för mig till i sommar, skickade in ansökan för någon vecka sedan ;)

Postat av: Anonym
2011-04-06 @ 10:39:57 URL: http://tvminnen.blogg.se/

Naww vilken gullig katt. :P

Postat av: Sofie-Amor vincit omnia
2011-04-06 @ 17:45:59 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

en massa kissekatter ;)



tycker verkligen att du ska se den :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0