Nattblogg

Nu måste jag skynda mig o skriva ner några rader här innan det blir ett nytt datum. ;-) Ska ju försöka hålla det här att skriva varje dag i dec. Får se om jag klarar det även nästa vecka. Då börjar juljobbarna o jag ska ju vara ledare för en av dom grupperna. :)

Det blir mobilbloggande även idag. Min dator fungerar fortfarande inte! :( Fast vi har ju inte kollat något mer på den heller... Ska se om Lars har någon tid över för det imorgon. Jag är ju ingen dataexpert precis. ;-)
Han försöker ju värva mig till äpple-sidan, dvs köpa en Mac som han har. Men jag vill ha kvar min Barbara Dell. Kallar datorn för det pga att det blev barbara istället för bärbara i ett sms precis när jag hade skaffat den för 2-3 år sen. :)

Ikväll har vi varit hos Lars föräldrar. Dom bjöd på god mat o sen hade vi spelkväll. Tre olika spel hann vi med, kul! Jag älskar ju sällskapsspel. :)

Nu har Gizmo panik här. Bäst att försöka underhålla honom innan han river ner något. :-)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0