Sista kvällen med gänget!

Oj, vad den här veckan har flugit iväg! Förutom alla pass med juljobbarna så har jag även tagit på mig att jobba extra tre nätter. Tur att julklappar o sånt var inhandlade redan. :) Det har inte direkt varit mycket fritid, men ser fram emot när lönen kommer. ;-)

Idag har vi slagit in julklapparna. Lars åker ju bort imorgon direkt efter jobbet. Så nu har jag fixat klart allt inför jul. :)

Jobbar sista passet nu. På kvällen hade jag sista passet med juljobbarna. De har varit roligt att ha dom o få göra lite annat i ca två veckor. :)

Apropå det, så måste jag nog leta upp julklappen som jag fick för att jag är julledare. Hoppas jag lagt den i skåpet så jag inte glömt den nånstans i terminalen! :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2011-12-23 @ 19:31:38 URL: http://soffie69.blogg.se/

GOD JUL!!!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0