Tidsfördriv

Jag var inte så duktig på att stå emot Neos dagisbaciller. ;-) Han var ju förkyld när jag träffade honom för några dagar sen o igår började även jag känna av det.
Mår sämre idag, började känna så precis innan jag skulle till jobbet, så då var de för sent att sjukanmäla sig. Men har fått Alvedon av en jobbarkompis o har köpt nässpray o halstabletter, så nu känner man sig nästan som människa igen. ;-)

Har snart jobbat tre kväll/natt-pass i rad. Bara 6 h kvar till en välförtjänt helg. :) Har en hel del inplanterat, så imorgon planerar jag att vara helt frisk.

Har inte så mkt att skriva idag egentligen. Skriver mest för att fördriva tiden på rasten. ;-)

Igår var jag iaf på möte för oss som ska vara julledare. Mötet var riktigt bra o vi fick mkt bättre info än förra året. Så jag är nöjd. :)

Dags för jobb nu. Sov gott ni som får sova inatt! ;-)

Titta vad fin vår julgran var imorse när jag kom hem. Första snön har ju kommit, ca 3 cm föll under natten (mätte djupet med min nyckel). ;-)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0