2 advent!

Oj, det gick ju inte så bra det där. Att blogga varje dag i december alltså. ;-)
Jag hittade inte lösenordet igår, så blev inget inlägg. Men nu har jag äntligen hittat lappen. Har ju ändrat så att jag har svåra lösenord till allt efter att jag blev kapad. :(
Det var verkligen mkt jobb med att återta min mail och facebook, så det vill jag inte behöva göra igen!! Blev ju extra svårt eftersom jag var i Rom när det hände. Men tack vare min käre tvillingbror så gick det bra till slut. :) Har lärt mig lösenordet till fb och till mail nu, kanske dags att även lära sig det jag har till bloggen. ;-)

Om mindre än en timme är det andra advent. Jag har äntligen fått upp ljusstakarna och julstjärnan. Sprejade sån där anti-kattspray på kablarna (glömt bort vad den heter). Det uppskattades INTE av katterna. Väldigt vad dom rynkade på nosen. :) Men förhoppningsvis slipper man nu avtuggade sladdar.

I helgen har jag varit social. Min faster o farbror har varit på besök hos föräldrarna. Så jag spenderade min fredagkväll där. :) Idag följde jag med mamma och min faster till Birsta. Faster skulle till IKEA. Väldigt vad mkt folk det var där och i resten av Birsta. Märktes verkligen att det är helg och snart jul. :p
Blev bjuden på god mat efter det. Mamma hade gjort lax med västerbottensost. Väldigt gott!

Nu ikväll har jag varit ensam och pysslat på hemma. Lars jobbar och jag orkade inte hitta på något med någon ikväll. Skönt att vara ensam ibland (när man väljer det själv). Har städat lite, läst i boken och adventspyntat. Ska bli kul att se om Lars märker något imorgon när han kommer hem från jobbet. :)

Kollade almenackan igår, jämförde våra scheman för december. Vi har 3 (!) lediga dagar tillsammans före jul! Inte mkt... :-/ Iofs så är han ledig julhelgen också, men då ska han åka bort. Men jag ska fira med min familj, så det gör inte så mkt, även fast det självklart hade varit roligt att ha honom kvar i stan. Och före nyår har vi sammanlagt 4 lediga dagar tillsammans. Men men... ingen risk att vi tröttnar på varann iaf. :p

I dagens "lucka" bjuder jag på en jullåt igen:


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: ella
2011-12-04 @ 11:24:49 URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Hoppas sprayen funkar nu då=)

vet ej vad men typ lite Kola ,knäck iaf=)

ha en fin söndag

Postat av: Anonym
2011-12-04 @ 16:51:53 URL: http://kittygitty.blogg.se/

Jag längtar verkligen till hus, även om vi bott i en 3:a de senaste 4 åren, så längtar jag efter en trädgård .


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0