Hitta ut!

Vilket härligt väder! Sol och +25 i skuggan. Och jag sitter inne. ;-)
Haha... har faktiskt redan varit ute. Det blev en flygande start idag. När jag nyss hade vaknat efter nattjobbet, så ringde mamma o frågade om jag ville följa med o hämta Neo på dagis. Det ville jag ju så klart! Fick 10 min på mig att göra mig klar. :p

Vi var där ca en timme. Satt ute i solen och åt glass medans vi väntade på att Veronica skulle komma hem.
När vi skulle åka därifrån sa Neo att han ville att jag skulle stanna. Men jag kunde ju inte det. Då blev han sur på mig! ;-) Jag fick inte ens en kram när jag skulle åka. Han vägrade krama mig och ville heller inte vinka. Inte lätt när man har en dum faster. ;-) Tänk att en nybliven 2-åring kan ha sånt humör. :)

Har mellanlandat hemma en sväng nu. Väntar på att Lars ska bli klar, vi ska ut och leta stolpar. Vi har fått en karta med 80 stolpar. Alla har bokstäver som man ska notera, sen ska man registrera dom på hemsidan.
Varje stolpe (checkpoint) är värd en lott i en lottdragning som är 1 gång/månad. Kolla den här sidan.
Stolparna har tre svårighetsgrader; svart, röd, grön. Svart är svårast, precis som i skidbackar.

Nu får Lars gärna bli klar nångång. Sen ska han till jobbet, så vi hinner bara vara ute ca en timme tror jag. Det här är ju en sån vecka när vi knappt ser varann. Lördag är enda lediga dagen vi har tillsammans.
Tur att vi ska till Stockholm på tisdag, så vi får göra nått tillsammans iaf. ;-)



På tisdag kväll kanske jag får höra den här låten? :) Ledmotivet till Transformers 3


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie-Amor vincit omnia
2011-06-09 @ 19:12:19 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

det är så skönt att det är så varmt o skönt :)

Postat av: Eva
2011-06-09 @ 21:10:31 URL: http://ennydag.blogg.se/

Hej Eva! Jasså du har jobbat natt? Låter jobbigt. Själv har jag varit ledig idag. Jätteskönt. Fast jag hade nästan hoppats att det skulle bli lite åska och regn idag, istället blev det kanonvarmt. Puh! Men i morgon jobbar jag igen.

Ha en trevlig kväll!

Kram

Postat av: soffie
2011-06-09 @ 22:21:57 URL: http://soffie69.blogg.se/

underbart med värme men hos mej tog åskan med sig all värme så det blev riktigt ruskigt efteråt hoppas bara den inte försvinner för länge,hihi mysigt att va med lille Neo haha de är så goa i den åldern:)

Postat av: ella
2011-06-10 @ 09:13:26 URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

kul med sthlm, ha en fin fredag=)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0