Kycklingwraps!

Idag blev det en sen middag, åt för en timme sen. Det blev kycklingwraps. De är ju såå gott och lättlagat. Speciellt om man köper färdiga kycklingtärningar som vi gjorde. :)


Ungefär så här såg våra ut

Storhandlade inför den kommande veckan. Lars ska ju åka norrut imorgon, till sin mormor som bor i norra Finland. Så passade på att handla sånt som jag kan behöva i en vecka. Köpte bara bra och rätt så nyttig mat, känner mig nästan duktig. :p

Passade även på att köpa hostmedicin. De är ju perfekt att Ica Maxi har öppnat ett apotek mitt i affären. Då slapp vi åka någon annanstans. :) Så nu hoppas jag att jag förhoppningsvis kan få sova bättre inatt. Blev inte mkt sömn natten som var. Vaknade hela tiden av hostan, irriterande. Hostar så det gör ont o smakar blod i munnen, inte skoj... Men de går väl över snart. :)

Nej, nu är de dags att ta hand om tvätten. Den ligger fortfarande kvar i påsarna efter tvättstugan idag.

Ha en bra kväll allihop!




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Eva
2011-03-05 @ 15:34:14 URL: http://ennydag.blogg.se/

Åh mums, det kanske man skulle äta ikväll :-)

Postat av: ella
2011-03-05 @ 17:33:28 URL: http://ellisgirl.blogg.se/

hoppas du slipper hostan snart=)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0