Livsnjutare!

Nu är det helg! :)
Jobbade ikväll och kom hem för snart en timme sen. Var supertrött på jobbet, så hällde i mig 2 koppar kaffe för att inte somna. Så nu är jag piggelin, inte bra. Men ska ändå försöka vända lite på dygnet.

Loggade in på fb som vanligt när jag kom hem och blev genast tillfrågad om att jobba extra inatt. Blev förvånad över att jag blev tillfrågad där och inte via tfn, men sen såg jag att jag hade flera missade samtal från jobbet. ;-) Hade ju fortfarande mobilen på ljudlös.
Hade lätt tagit det om jag fått veta det medans jag fortfarande var kvar på jobbet, men nu sa jag nej.

Har en hel del att göra imorgon på dagtid, så är ju bra om jag inte sover alldeles för länge då. :) Och imorgon eftermiddag kommer min älskade sambo hem! Synd bara att han ska jobba hela helgen, men får ju träffa honom nån timme innan han sticker till jobbet. ;-)

Nu ska jag underhålla mina två buskatter en stund. Dom har fått varit ensamma mkt den här veckan eftersom jag har jobbat så mkt. Så nu ska dom få lite av min tid. Gizmo verkar rastlös, så ska trötta ut dom med lek så att jag får sova sen. :)



Gizmo - min lilla livsnjutare ;-)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0