Semlor - nej tack! :)

Den här dagen har gått så fort! Började med att stiga upp rätt så tidigt efter nattjobbet. Följde med mamma o handlade på City gross. Jag skulle inte ha så mkt, men hade slut på tandkräm, flingor o lite såna smågrejer.
Sen har jag varit ute o gått o efter de bara latat mig. ;-)

Idag är det semmel-dagen. Jag tycker inte alls om semlor, så jag behövde inte vara onyttig. :p Fast mamma brukar baka jättegoda semlor. Jag brukar få med sylt i o liiite grädde. Inte en stor klump med äcklig mandelmassa o dränkt i grädde som andra brukar äta. :p

Lagade mat idag iaf, de blev inte flingor som igår. :p Men de är ju så tråkigt att laga mat o äta ensam, så då orkar man inte anstränga sig så mkt. Jag gjorde iaf kassler med mozzarella, tomat och basilika. De var gott! De blev ju massa mat, så nu har jag matlådor också. :)



Saknar Lars fastän han bara varit borta några dagar. Alltså inte pga matlagningen, men saknar hans kramar. ;-) Men nu är det inte många dagar kvar tills han kommer hem. En vecka är ju inte lång tid egentligen och tiden har gått riktigt fort.

Nu måste jag fixa lite innan jag ska till jobbet igen, ska ju jobba extra inatt. Inte helt fel med extra pengar. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2011-03-08 @ 23:59:04 URL: http://totalextas.blogg.se/

Nej, det är riktigt jobbigt :( Det är ju en familjemedlem. Som ett syskon som man slipper bråka med. Extremt tomt :'(

Tack för din omtanke, det värmer att så många bryr sig och försöker muntra upp en. Kram!

Postat av: AMANDA FALK
2011-03-16 @ 10:15:48 URL: http://amandafalk.se

mm gott :D

Sv: Ja det blir rolgit med galapremiär och eftersom det är en film om honom kommer jag ju få veta vem han är, gratis plockmat och goodiebags är ju aldrig fel heler, hehe :)



Ha en super bra lillördag!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0