Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka igen. :)
Haft ett litet uppehåll som en del har märkt. Några har t.o.m. frågat om jag slutat blogga, men det har jag inte. :) Men som några av er vet, så har senaste tiden inte varit särskilt bra, pga flera orsaker. Så då fick bloggen vila ett tag.

Dessutom har jag inte riktigt haft tid heller. Har typ "bott" på jobbet senaste 2 veckorna. Bara haft några få lediga dagar och vissa av dom har jag jobbat extra. Men blir ju glad sen när lönen kommer. ;-)
Så senaste tiden har det inte hänt så mkt mer än att jag jobbat, jobbat, varit sjuk och jobbat.
Nu har jag iaf en ledig helg, första gången på 3 v.

Förra veckan var begravningen. Jag var aldrig på den. :-/ Självklart ångrar jag mig en del, det visste jag redan innan att jag skulle göra. Men kände att jag inte skulle klara av att gå på begravning ensam. Men mina tankar finns hos hans familj hela tiden! ♥
Jag har fortfarande väldigt svårt att förstå att jag känner 3 unga som dött inom ca 1 år, pga olycka/sjukdom. Det är så fel!

Nu ska jag förflytta mig till soffan för att kolla på film. Har slötittat på American Idol och kollat bloggar, fb o annat senaste timmen. Diskberget i köket får vara kvar till imorgon, då kanske jag har mer energi. :)

Är redan riktigt less på hostan! Hade tänkt gå på bio ikväll, men blir inget av det nu. Kan ju inte gå dit o låta så här. :(
Blev förkyld i måndags. Igår fick jag hosta och idag är den värre. Fick nyss avbryta bloggandet för att tillbringa en stund inne på toa. Hostade så jag var nära att spy (trevligt för er att veta). Vågade inte lämna toaletten på flera minuter. :p Andra gången på ca en månad som jag är förkyld. Vem har stulit mitt immunförsvar?!? ;-)

Avslutar med en video som en kompis hade med i sin blogg. Så jag härmar henne o tar med den jag också :)






Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Mira
2011-03-04 @ 12:33:54 URL: http://perhede.blogg.se/

nej, du har rätt.. var jag som var lite morgonyr.. efter 4 timmars sömn så har man inte så bra koll =P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0