Wordfeud och andra appar

Nu har jag äntligen "fått" min nya mobil. En Iphone 4s blev det. Bara använt den några dagar än så länge, men är redan väldigt nöjd. :) Och lär väl bli ännu mera nöjd när jag blivit mer "kompis" med den. :)
Har fått många bra tips från kompisar, men behöver fler. Så har ni tips på t ex appar, så säg gärna till. :)


Den första app jag la till var iaf Wordfeud. Inte helt otippat va? Jag älskar ju ordspel/ordlekar o sånt. :)

Övriga appar jag har valt är:

 

  • - Facebook
  • - SVT-play, TV4 play, Kanal 5 Play
  • - Sveriges Radio
  • - Tv.nu
  • - IMDB
  • - Hitta.se
  • - Shazam (som talar om vilken låt man hör)
  • - Första hjälpen (Röda Korset)
  • - iTranslate
  • - Yr.no och SMHI
  • - RunKeeper
  • - Prisjakt
  • - Everlight (ficklampa)
  • - Smileysar för sms
  • - Fotoappar: Photeshop express, Instagram, Color splash
  • - Spel: Wordfeud, Angry Birds, Sonic, 250 patienser, Bubble Shoot, Yatzy, Bejeweled 2, Minesweeper (ms Röj), Labyrinth, Mahjong, Backgammon.
  • - Buller (mäter ljudnivån)

 

Hittills har jag inte köpt någon app, försöker hålla mig till dom som är gratis. :p Men ska bl a köpa Zuma och Worms tror jag. Säg till om ni har några bra tips på andra appar, även sånt som inte är spel. Och vill ni spela WF mot mig så skicka gärna en invite. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Pernilla
2011-11-17 @ 09:01:22 URL: http://pralinen-pi.blogspot.com

Hej Eva



Jäklar vad appar du har fixat till din telefon, och hur länge har du haft den då..., inte så många dagar. Jag ligger lite efter jag, haha

Kram

Postat av: my
2011-11-20 @ 17:13:25 URL: http://myilivet.blogg.se/

Kan inte annat än hålla med, WF är så kul!!!! I övrigt har jag inte många appar faktiskt...

Postat av: anna
2011-11-21 @ 22:55:24 URL: http://anst86.blogg.se/

det är konstigt vad man blir beroende fort ;) helt galen i angry birds, ha ha ha! wf är inte heller dumt... tack för speltips, ska jag också testa tror jag :)

Postat av: ella
2011-11-22 @ 12:17:23 URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

hoppas du har en bra vecka=)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0