Nystart

Nu är jag tillbaka!! :)

Det trodde ni inte? Inte jag heller. ;-) Det är många som har frågat om jag har slutat blogga, men jag har sagt till alla att jag bara haft ett litet uppehåll. Men så litet blev det ju inte.

Kul att se att några fortfarande tittar in här, trots att jag inte bloggat sen i juni. :)
Jag är sjuk för tillfället, så då har jag ju tid över för att starta med bloggen igen. ;-)

Vad har hänt sen sist då? Hur mkt som helst antar jag. Det är så mkt, så jag kan inte ens komma på något speciellt just nu. Jo, en grej kom jag på. Vi har ju skaffat ny bil. :D

Köpte den i slutet av augusti, efter att ha kollat runt ett tag. Vi är supernöjda! Det blev en Volvo S80 med nästan all extrautrustning som man kan ha, så Lars är supernöjd. Jag också såklart. ;-)
Vi köpte den begagnad, men den hade bara gått ca 2000 mil, så den är ju nästan som ny. :p

Om ni tycker att jag svamlar mer än vanligt, så skyller jag på febern. ;-) Varit sjuk sen i fredags, så det är 5:e dagen nu. Verkar vara samma influensa som nästan alla på mitt jobb har haft. Planerar att jobba på tors iaf, så hoppas jag är piggelin till dess. :)

Nu ska jag krypa ner i soffan med mysfilten o kolla på film. :)

Auf wiedersehen!




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Nilla
2013-02-06 @ 06:35:13 URL: http://nillasliv.blogspot.com

Det var ju på tiden att du engagerade dig igen =)
Hoppas att du kryar på dig snart.
Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0