Sista natten med gänget

Jaha... nu kommer de bli tråkigt på jobbet igen. Kommer inte få jobba mer med mitt roliga gäng, är ju bara jag o Sofie kvar nu. Tur att vi iaf har Erik, Johan, Rickard, Wikman o Kiosken. :) Annars skulle de bli riktigt tråkigt. :p
Natten mot idag o kvällspasset idag var riktigt roligt, pga Catten. Haha... hon är riktigt rolig. Har fått skratta mkt dom senaste passen. Ni som vet om anledningen förstår mig nog, ni andra får fråga Catten om ni vill veta vad jag menar. ;-p

Catten bjöd på blåbärspaj idag, eftersom de var sista passet för henne. Sen flyttar hon. :( Tur att hon iaf är kvar i stan 1-2 veckor till så vi kan hitta på saker. :)
Förstår inte riktigt varför Lina måste byta till Bäcks lag, istället för att han kommer till oss. T.o.m Ljungberg frågade idag varför de är så, han förstod inte heller varför hon måste byta lag. Men men... Kommer bli tråkigt iaf, hon är oxå kul att jobba med. Får väl hoppas att hon jobbar en del extra med mitt lag. :p

Apropå jobba extra, jag ska jobba extra på sön. Har en känsla av att jag kommer glömma bort de. ;-p Säkrast att skriva upp de nånstans. Den här helgen är verkligen fullspäckad med roliga saker, så finns en risk att mitt minne inte räcker till att komma ihåg allt. :p

Nu är de två charmtussar som vill ha uppmärksamhet, antar att dom är hungriga, så bäst jag sliter mig från datorn ett tag.  :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Catten
2008-08-31 @ 22:40:53

bju på den ja.. ;) haha jag hade MINST lika roligt som ni hade moahaha mums..


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0