Födelsedagsfirande

Nu har jag äntligen lyckats fixa gårdagens bilder till datorn. :)
Hade inte med kameran till julbordet, men senare på festen hos Sofie så var den självklart med. Vi firade Elin o Mira som fyllt år o Sofie som ska fylla år till veckan. Dom bjöd på glögg o drinkar o av oss fick dom varsitt paket. Elin o Mira fick partyspel och Sofie fick en mixer. :)

           

Efter festen stack vi vidare till Aveny nästan allihop, förutom Lina o Mira som gick hem. De var riktigt mkt folk på Aveny, många man känner o de var riktigt kul där! :)

   

Nu måste jag göra mig klar för jobbet. Ska jobba 18.30-06.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-12-08 @ 15:27:04 URL: http://sofiiie.blogg.se/

hahaha å..hjälp.. :P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0