M&M

Idag råkade jag ta sovmorgon. Somnade vid 7, var så otroligt trött efter jobbet o hade superont i huvudet halva natten. Inte kul :( Som tur var så fick vi gå hem tidigare, tjänade nästan 40 min! Måste ju nästan va rekord efter att dom gjorde om schemat o våra lag.
Jag la mig ganska snabbt när jag kom hem, brukar ju annars kunna sitta vaken till 8-9 ibland. :p Hade sen ställt larmet på 12, men råkade stänga av de o vaknade igen kl 14! Så de kan gå. ;-)

Ikväll har jag varit med M&M = Micaela och Mia. Vi spelade minigolf o de gick uselt. :p Men de var kul. :) Efter halva banan anslöt även Pernilla. Vi spelade vid Tonhallen, undrar om dom banorna är lättare än Skönsberg? Känns nästan så, även fast jag inte fick nått bra resultat. :p

Efter minigolfen stack vi till Max så dom hungriga kunde få äta lite mat, jag tog en glass. Vi satt där i nästan två timmar o pratade om allt o inget, riktigt kul!

Apropå hunger, så tror jag att jag måste ge ungarna lite mat nu. Dom går runt här o piper/jamar. Tror dom ska få lite lyxmat, whiskas junior. De älskar dom! Annars äter dom mest bara torrfoder.


None


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0