Åska

Väldigt va de har åskat idag, höll på i 2-3h, jag har för mig att sånt brukar kunna gå över på några min annars? Kattungarna blev lite oroliga, men tror dom ändå var rätt så lugna eftersom dom inte behövde vara ensamma hemma. De här tror jag är första riktiga åskovädret sen dom flyttade hit.

Idag har jag bara tagit de lugnt, fixat lite inför morgondagen. Åker antagligen bort då, men vet inte vart. Varför planera så mkt? ;-p Har ju fixat kattvakt, de är ju huvudsaken! :-D
Tror iaf det blir inom Sveriges gränser den här gången o blir borta max en vecka, så så jättelångt hinner man ju inte ändå. Men alltid kul att åka iväg, komma bort ett tag, se lite nytt. Jag älskar resor! :)

Ikväll har vi varit ute o ätit hela familjen. Robin (lillebror) bjöd. Han hade gett oss de i julklapp, att vi skulle få gå ut o äta hela högen o att han betalar. En bra present tycker jag. :) De skulle väl bli tidigare, men inte blivit av förrän nu. Vi var iaf på Jops, jag åt nått kött o potatisgratäng, gott!

Hinner nog blogga en snabbis imorgon också, annars hörs vi ju om en vecka eller nått sånt. :)

Ha de bra!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0