Orolig! :(

Jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Startade datorn bara för att få nått att göra, för att skriva av mig lite. Men man kan inte skriva allt man vill skriva i en blogg, man vet ju inte vilka som läser.
Är så orolig för en viss person just nu, så jag vet inte vart jag ska ta vägen! ;-( Senaste 4-5 h har jag typ suttit klistrad vid min mobil, men inte ett endaste litet pip. Har ringt o smsat, men inget har kommit fram.
Första timmarna försökte jag göra nån nytta, surfa, läsa, se tv, promenad... men inget funkar. Tankarna kretsar bara kring en enda grej just nu.
Ska inte skriva mer här just nu, för rastlös för att sitta stilla...

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0