Fredag kväll

Har tillbringat min fre kväll på jobbet, slapp ju ism för en gångs skull, så kvällen gick hur fort som helst! :) Sen blev de ju inte sämre av att vi som skulle sluta 23 fick gå hem bara någon min efter 22. :-D
Ska ta en macka, umgås med kattungarna, o se på tv tror jag. Bara slappa för en gångs skull. ;-) Men först måste jag spela en beta-match :p

Imorgon måste jag nog en sväng till systemet, o har även lite annat att fixa på stan. Skulle dit idag, men hann inte före jobbet. Råkade somna på golvet i vardagsrummet, o sen la jag i sängen för att sova 10 min, men de råkade bli en timme. :p Men de var nog bra, var ju pigg på jobbet iaf :-D

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse
2008-05-02 @ 22:55:40

sover du på golvet numera? ;P

Postat av: Eva
2008-05-02 @ 23:11:10

Jag råkade somna där, var hur trött som helst. Låg där o busade med kattungarna o då råkade jag somna. :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0